Wednesday 6 August 2008

DatOK ZeQ With 100 Most Beautiful Girls




Sejak aku register di blog baru, aku menjadi macam celebriti pula. Aku menerima banyak message, sms dan macam macam lagi lah. Aku terharu kerana aku yang senja ini dapat diterima didalam blog mereka. Ramai juga yang menghantar kata kata cinta, rasa kesedihan kerana putus cinta, memberi aku dorongan , semangat baru, ingin menjadi kawan aku dan lain lain, Aku terharu dan akan cuba memenuhi segala permintaan mereka. Salam perkenalan dari aku.

6 comments:

roserose*MrsYusof* said...

Salam datok,

Hi Datok, Sy ros! hahahahah

SiR KinG TiGeR said...

ros
Lama tak dengo? Aku sibuk melayan blog baru fuyooooo, best!

Gelombang Rakyat said...

DatOk ZeQ, since you entered the blogging world, it is now becoming difficult for us men to get 1 girl, all the hundreds yours.

Det got Has
Lah got Jeanne
Nuar got Jijah
Najib got Mah

I am still looking for Yati, the ketiak wangi one. I shall find her sudu, soon...

SiR KinG TiGeR said...

zz

Jangan lupa Saiful got Jannah !Tiru macam saya ! join tagged hehe

Gelombang Rakyat said...

Sibuk ker?

SiR KinG TiGeR said...

zz
aku ni sibuk melayan kat blog baru aku, fuyooo ada 100 makwe, cuba ko bayangkan? tapi dalam ramai2 adalah satu dua yang nampak betul2 nak kat aku.. rezeki anak2 hehe kahwin aku nanti kot !