Wednesday 18 June 2008

Yang Mana Satu Idaman Kalbu ?







Banyak Lemak







ooooi..sexy giler !

Tak bermaya , lesu !


Grade A




Grade A +







Gambar Hiasan Sahaja, jangan ko tuduh aku tak tentu hala, dia tu bukan girlfriend aku atau kura kura aku !


Aku cuma nak bertanya macam mana rupa atau keadaan ko ? Ada kah bentuk badan ko macam 3 gambar yang diatas sekali atau macam gambar gadis yang seksi atau jejaka yang perkasa ini. Jangan marah aku cuma bertanya sebab aku ada penawar nya. Lawati http://www.teamfifi.com/adli aku tolong , jangan malu malu !

Lepas itu bagi yang lelaki, ko pandang pulak gambar kepala kura kura tu, kan berbeza seekor nampak penat dan lesu , yang dua ekor..... Ooi tengok lah. tegap dan segar ! Jangan pulak ko ada membela seekor kura kura macam gambar paling diatas tu sudah lah ! Minyak, barang barang runcit semua dah naik, kepala kura kura pun kena ikut NAIK juga lah.. Kan gitu ?


Tolong baca artikel aku " A secret, A motivator & A Fatso." dan Rahsia Purba Ku Terbongkar !
Kemudian, contact aku www.teamfifi.com!



Aku Nak Tolong, Aku Bukan Along !




7 comments:

antimamak said...

Datuk Zeq:
Buat apa nak mengharapkan UMNO memperjuangkan untuk Rakyat, tak kira parti apa pun kalau tak ada duit memang lemah.

Semua karut, kena berlajar dari kaum cina, macammana berdikari , cari duit, parti mana sanggup mengorbankan untuk rakyat, kita sokong, kalau salah, kita belasah.

kalaulah nak memperjuangkan islam, baik kita sembahyang kuat, mengamalkan prinsiop islam dalam harian kita, kuatkan ibadah, takkan lah parti boleh memperjuangkan untuk kita?

Cari duit, kerja rajin rajin, peluh satu badan pun puas juga, kalau nak mengharapkan politik, semuanya politiking sahaja. tengoklah sendiri mamak yang jual roti canai itu, kalau nak makan free mesti dia tendang kau keluar gerai, kalau nak cakap politik di gerai mamak, mamak senyum, wellcoming all janji kena bayar duit juga.

Bohong punya cerita... poitik hanya keuntungan diri semata mata.

SiR KinG TiGeR said...

antimamak
Betul kata ko tu, aku pun tak main politik cuma kuis kuis dari luar, ibarat Euro 2008, aku tukang tonton dan maki hamun pemain, biar pun habis duit belanja rokok aku beli tiket. Aku puas juga.

Macam aku senang, buat bisnes kecil kecil balek semula, hidup gak !

SiR KinG TiGeR said...

antimamak
Aku tengok sekarang isteri antimamak pun dah bagi komen hehe. Komen aku lewat seminit sahaja dari komen ko.

antimamak said...

Politik ini bukan boleh harap!! poketk kosong siapa tahu, tapi perut lapa, akan bunyi `drum' ..haha kita sendiri yang dapat dengar.

Tengok lah zz, buat apa sibuk dengan Tun itu?? dia orang sudah kaya. bukan bagi kita tumpang pun. Ada pulak mere membodek hingga panggil Tun sebagai ayahanda...gua ketawa kla kla kla..

Di tipu 22 tahun tak sedar lagi, kalau Tun marah, dia orang ikit marah, pada hal Tun marah kerana tak dak chance bagi anak jadi PM. Tun marah sebab kes VK Lingam , dia orang pun jadi pak turut. Gila punya otak. Pergilah gerai mamak makan roti canai, tak bayar duit cuma sebut nama Tun, mamak akan bagi fee kah??

Pembodek tak guna otak untuk fikir. itu lah jadi buta!

antimamak said...

Antimamak hentam Tun, maka ramai peminat ingin jadi isteri antimamak .. haha
Ini menunjukkan komen saya menarik perhatian orang juga.

SiR KinG TiGeR said...

antimamak

Betul kata ko tu..Aku akan sokong yang nampak betul sahaja.

Biarkan zz dengan kerja dia. Ada lebih roti canai bagi aku satu , zz satu. Kuah.. dalcha rendek !

myrubbishbin said...

HAHAHA ur quite funny....

http://talkverydirty.blogspot.com