Friday 4 July 2008

Denmark Menghina Nabi Muhammad S.A.W Lagi ?





















Aku baru menerima e-mail ini dari seorang pengirim Mr President dan aku rasa WAJIB untuk aku sampaikan kepada semua Muslimin dan Muslimat.


Quote ..Unquote !


Boikot, Jangan tak boikot demi kesucian Agama Islam dan Nabi kita Muhamad S.A.W. Bagi sesiapa yang ada "connection" dengan Pak Lah, Pihak Berkuasa atau Kementerian Perdagangan, minta tolong usahakan untuk menyekat Barangan Lego ini di import dan dijual di Negara kita Malaysia . Kalau boleh sebarkan ke negara Islam seluruh dunia untuk menyekat sikap biadab ini.

Muslimin Muslimat sekelian, Ini lah satu-satu contoh e-mail yang sewajib nya kita ' on the spot ' forward kapada saudara-saudara Muslim kita. Ia nya tidak mengandungi unsur-unsur fitnah untuk menjatuhkan sebarang individu atau sesuatu organasasi. Kita semuanya sudah maklum betapa hebat nya permusuhan Kerajaan Denmark terhadap Islam. Khasnya dalam kontek memperlekehkan junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W, Seorang Manusia Yang Termulia, di beri Kitab Termulia, dalam Bahasa Termulia, di Tanah Termulia di muka bumi. Benarlah Kalamullah " Wa lan tar dha ankal yahudu wa laan nasaara hatta tattabia millahum "!!! (Tolong cari maksud nya dalam Bahasa Melayu)


STOP BUYING LEGO PRODUCT

Please refer to the latest Lego collections as above launched recently in Denmark , Please inform our Malaysian Muslims to stop buying and boycott all Lego products. Ya Allah ! Selamatkanlah Umat Islam di seluruh dunia ini. Betulkan niat dalam melakukan sesuatu kerana Allah S.W.T - InshaAllah !



Jadi, Kalau sudah tidak membeli Lego itu anda klik : http://www.teamfifi.com/

1 comment:

Anonymous said...

saya ada entri terbaru mengenai blog boikot pada hari isnin ni.. nantikan ya

http://thafiexq.wordpress.com/