Friday 11 July 2008

Kerana Mu Perempuan

DatOK ZeQ ! Kan sayang ini ada sentiasa !

Kerana mu perempuan - aku didunia


Kerana mu perempuan - aku dibela


Kerana mu perempuan - aku dimanja


Kerana mu perempuan - aku sarjana


Kerana mu perempuan - aku berkeluarga


Kerana mu perempuan - aku nikmati "syurga"


Kerana mu perempuan - aku berusaha


Kerana mu perempuan - aku bahagia


Kerana mu perempuan - aku berjaya


Kerana mu perempuan - aku berharta


Kerana mu perempuan - Aku kau gila


Kerana mu perempuan - aku berbelanja, bersuka ria


Kerana mu perempuan - aku tergoda


Kerana mu perempuan - aku bermasam muka


Kerana mu perempuan - aku pening kepala


Kerana mu perempuan - aku dihina


Kerana mu perempuan - aku kecewa


Kerana mu perempuan - aku terseksa


Kerana mu perempuan - aku derita


Kerana mu perempuan - aku ternoda


Kerana mu perempuan - aku berdosa


Kerana mu perempuan - aku hilang harta


Kerana mu perempuan - aku hilang saudara


Kerana mu perempuan - aku menjadi papa


Kerana mu perempuan - aku separuh gila


Kerana mu perempuan - aku tinggalkan anak, isteri tercinta


Kerana mu perempuan - aku menduda


Kerana mu perempuan - aku mengalirkan air mata


Kerana mu perempuan - aku menjadi Blogger



Rupa rupa nya hidup aku terpadaya , cuma mengharapkan segala cinta yang buta - kerana mu perempuan !

5 comments:

roserose*MrsYusof* said...

Datuk,

Tak semua perempuan seperti yang dalam entry itu ya...

Rileks..Bunga bukan sekuntum....tapi berkuntum2...

音乐大王 said...

Datok:
Tambah sikit,
1)kerana mu , aku jadi blogger.
2) Kerana mu, aku kenal KY
3)keranamu... aku petik ros

SiR KinG TiGeR said...

rosevsky & antimamak

Hehe cuma pengalaman aku begitu .TQ datang aku sibuk sikit

roserose*MrsYusof* said...

antimamak!

1) Keranamu, aku reply semula
2) Keranmu, aku mengadap blog datuk zeq
3) Keranamu, aku menjawab.

Eh! relevan ke tak ni?

yaya said...

dan kerana PEREMPUAN kau sedar bahawa ini SEMUA...dan kau bukan yang PERTAMA menerima dugaan dariNYA