Thursday 17 July 2008

Tuduhan Penulis Blog - isteri-mamak.tua.blogspot

Image Ashar, konon nya di Batam !



Rabu, 2008 Julai 16



Anda bacalah sendiri tulisan si penulis blogspot ini ! Ini lah contoh Melayu Haprak yang selalu diperkatakan oleh Tun Mahathir Mohammad . Penulis ini, yang mungkin tidak bersekolah tinggi, mempunyai otak yang cetek , tidak membuat kajian tentang fakta fakta, ! Ia juga telah menggunakan banyak nama nama samaran kerana penakut dan tidak bertanggung jawab !


Aku dituduhnya antimamak / anti Mahathir ! Aku sedang berbincang dengan peguam aku, untuk mengambil langkah dan tindakan undang undang kerana menyebar, membuat fitnah di internet melibatkan nama aku yang konon nya membenci Tun Dr Mahathir yang sangat sangat aku sanjungi. Reputasi aku dikalangan kenalan perniagaan aku juga turut terjejas. Aku juga akan membuat report di Balai polis kerana penulis (Ashar Abdullah?? ) memfitnah ! Biar lah pihak berkuasa menjalankan tugas mereka dan menentukan perkara sebenarnya.



ANTIMAMAK VS KEBENCIAN, KEDENGKIAN DAN KEBODOHAN


Sebelum TUN mengujudkan blog chedet, antimamak @ datok Zeq sudah lama menyimpan hasrat dengki dan membenci TUN atas kebodohan sendiri.Ini sebenarnya adalah alasan bagi mereka yang gagal dalam mencapai kehendak peribadi, gagal dalam mencapi impian hidup, gagal merealisasikan kehendak yang disebabkan kegagalan dan kebodohan sendiri. Malangnya antimamak, mengambil jalan mudah dengan menyalahkan orang lain.Fikirlah sendiri apakah semua yang kita mahukan di dunia ini bisa kita perolehi semuanya. Sedangkan kita lupa bersyukur atas 1001 kenikmatan yang telah Allah berikan pada kita di dunia ini. Sekali sahaja kita gagal, semua kesalah kita lemparkan kepada orang.

Apa antimamak lupa mengkaji kelemahan diri, lupa muhasabah diri, semua yang berlaku ada hikmahnya. Baru sekali gagal, antimamak sudah lupa diri bagaikan gila dibuatnya.Apakah begitu senang untuk membolehkan kita memaki orang, mengatakan orang salah kita benar. Apakah kita melakukan kebenaran juga, bukan pembohongan, cuma kita lupa atas kebencian dan kedengkian kita tadi nafsu telah menguasai kita, lalu kita membolehkan apa yang terlintas oleh nafsu benci dan dangki kita. Tanpa disedari kita telah melakukan begitu banyak pembohongan yang lebih tetap fitnah dengan mengambil fakta yang belum tentu jelas manusia berhak mengatakan benar atau palsu. Kita tidak lagi merasa takut dengan dosa yang kita lakukan. Semakin hari semakin seronok melakukan dosa, semakin hari semakin berpestalah setan dan iblis bersama kita.

Ini usaha abang saya kat belakang rumah. Tanah kerajaan yang terbiar buat projek tanam serai untuk usaha obat traditional, obat kuat.Disamping mengusahakan 5 ekor kambing tempatan.Bolehlah tambah-tambah sikit pendapatan dari hasil bolg anti-mahathir.Disamping tugas harian, saya turut membantu abang dalam usaha obat traditionalnya. Hasil tanam sendiri serai , halia merah, ubi jaga di bawa balik untuk di proses.Usaha ini belum dapat kelulusan lagi, semoga satu hari mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan Malaysia sebagai obat kuat traditional terpopular.Pada mulanya usaha ini berpunca dari masalah abang sendiri. Setelah puas mencuba, bermacam-macam obat, kami mencuba resipi obat orang tua dari Madras, adalah nampak hasil sedikit lalu kami cuba usahakan secara kecilan untuk sara hidup.

Setelah 4 tahun berobat, tuhan mengurniakan seorang chaya mata bernama Puteri Kajol, 3 tahun. Anak hasil pernikahan saya dengan antimamak ini, rajin membantu abahnya memproses obat traditional.

Puteri Kajol sedang membantu abahnya menumbuk daun kemangi untuk obat kuat.

bersambung......gagal dapat projek....bersambung..........

Diposting oleh NAJIHA NAHBEE di 11:29

4 Ulasan.:

NAJIHA NAHBEE berkata...

Salam abang antimamak memang benar bagai di kata..hahahh gagal dalam hidup, salahkan orang.salam

2008 Julai 16 12:51

NAJIHA NAHBEE berkata...

apa nama? antimamak @ datok zeq ?

2008 Julai 16 12:59

NAJIHA NAHBEE berkata...

Catatan ini telah dibuang oleh pengarang.

2008 Julai 16 13:04

ASHAR berkata...

salam semua,Tajuk dalam ioni nampak begitu intresting bila nak ada ceritanya?setia menunggu.

5 comments:

音乐大王 said...

Datok :
Ini semua penulis upahan , gaji dibayar oleh mukhriz kot!! nama smaran sahaja, tapi ip serupa
wr-out-0708.google.com [64.233.184.246]
ASHAR ashar_abdullah@yahoo.com
email karut
pada hal guna email domain, no-reply@blogger.com

1)orangkampong
2) sie yin
3) heical
4)NT
5)Najiha
6)Hanan Yamanan
7.Mamak den
8)isteri antimamak
9)mamak 1968
10) Nostranamus,
11)nama blog Lee Chee Lek
12. http://alittlehelpinghand.blogspot.com/
semua ini fucker!!

音乐大王 said...

Datok:
Ini tambah satu ekor unta ,,,,
Pelalak:
(an-out-f130.google.com [209.85.132.130])
ini adalah domain address.
ini tunjukkan pada dunia, tiada teloq
karut
http://cqcounter.com/whois/

SiR KinG TiGeR said...

Aku raa budak bodoh ni dari Johor !

音乐大王 said...

Datok
ini dia gunakan orangkampong
(wr-out-0708.google.com [64.233.184.246])
nampak?? pengecut ini guna
From: orangkampung --noreply-comment@blogger.com
ini memang kena gam sama dia
nanti aku paparkan di chedet blog, bagi Tun Mamak tengok, jangan happy pembodek upahan ini .

roserose*MrsYusof* said...

eeehhh antimamak, ada lagi?

Datuk, mana pi lama tak datang...


hmmm..macam makin serious aja issue isteri mamak..
takutlah sy nak ke mari?